Monday, May 28, 2012

Cara Paling Mudah Repair Pendrive Tak Boleh Format.


Hari tu pendrive aku ada masalah sikit ,hampir 2 jam aku try nak baiki benda tu. Macam-macam dah aku buat termasuklah format,scan virus tapi semuanya takde kesan keatas pendrive tu. Jam demi jam berlalu, akhirnya aku terjumpa software yang nampak agak lekeh tapi software inilah yang membantu membaiki pendrive aku termasuk juga pendrive kawan-kawan aku yang lain.


Jadi hari ini rasanya aku patut berkongsi dengan korang semua tentang software ini Cara nak guna takdelah payah sangat ,ikut je step aku

1.korang download dulu software ni.

    Download -Repair Software

2.Perhatian!.sebelum run program tu, masukkan dulu pendrive.

3.Selepas pendrive sudah dimasukkan, baru run program tu dan ia akan terus detect pendrive korang dan tunggu sampai siap.


Jadi hanya itu je step yang perlu korang buat bagi repair pendrive yang rosak/tak boleh format.Tak perlu lagi nak susah-susah cari software/program yang hebat ,cukup dengan program ni je dah memadai untuk mengembalikan nyawa pendrive anda.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL BUSUK